The Colours of Million Memories


By: Ayah and Mama Niesreena

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 21-Feb-2007 01:54 Email | Share | Bookmark
Dari KLIA ke Melbourne

Kat KLIA
Family Julie
Family Neezam
 
Azhar, Neezam & Hamid
Rakan sekerja dan students
Our family
 
 
Julie dan adik
Bengkak mata mak sebab sedih
Abah masih maintain
Mak pun sedih
Ayah pun masih maintain
 
Abah, opah dan wak mus
 
 
Tengok aper tu? Kushyuknyer...
Jom ke balai berlepas
 
Sedih nak berpisah dengan mak
Sayang sangat kat Niesreena
Jangan nakal-nakal tau!
Neezam pun nangis... Huhuhuhu...
 
Atuk tium Niesreena cikit eh
Sedih...
Sedih gak...
Ruang udara Australia
@ Melbourne Airport
Hari Rabu, 21 Februari, kitorang bertolak ke Melbourne. Ramai jugak yang hantar kitorang ke KLIA. Selain keluarga aku dan keluarga Neezam, mbah dan wak Mus dari Tapah pun ada jugak. Begitu juga dengan beberapa rakan sekerja dan students Neezam.

Saat berpisah memang memilukan. Lebih-lebih lagi nak berpisah jauh dengan mak, abah dan adik-adik. Lepas ni tak tau biler balik lagi. Tapi yang pasti aku tak kan tunggu hingga 3 tahun untuk balik semula ke pangkuan keluarga aku. Aku akan cuba balik secepat mungkin, bergantung kepada keadaan.

Rindu sangat kat sumer!!!



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net